اخباراخبار معماری

«شهرفروشی» سوژه امشب شب معماری می‌شود

کمیسیون های شهرداری؛ تهدید یا فرصت
«شهرفروشی» سوژه امشب شب معماری می‌شود

ششمین قسمت از برنامه تلویزیونی «شب معماری» امشب با موضوع «شهرفروشی، کمیسیون‌های شهرداری؛ تهدید یا فرصت» از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش آرکاو به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در ششمین قسمت از برنامه تلویزیونی «شب معماری»، علی فروزانفر مجری برنامه به همراه رضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران به بیان معضل شهرفروشی و رشد بی سابقه‌ مسکن در کلان‌شهرها می‌پردازند؛

این دو سپس نگاهی به سابقه‌ این امر و نقش کمیسیون‌های شهرداری‌ها برای جلوگیری از رشد بی‌سابقه‌ شهرها خواهند داشت.

این‌ برنامه امشب چهارشنبه ۶ شهریورماه ۱۳۹۸، ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

«شب معماری» پنجمین شب از مجموعه «شب‌های هنر» است که چهارشنبه‌ شب‌ها به‌صورت زنده پخش می‌شود. این برنامه‌ی معماری به دنبال واکاوی مفاهیم و دغدغه‌های روز جامعه‌ی معماری و شهرسازی است؛ تا فرصتی برای خوانشی صحیح از وضعیت این حوزه در ایران باشد.

«شب معماری» هفته گذشته با حضور دکتر غلامحسین معماریان معمار و عضو هئیت علمی دانشگاه علم و صنعت، دکتر حمیدرضا ضیاییان، معمار و مدرس در دانشگاه شهید بهشتی تهران و دکتر هادی پندار، شهرساز و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر به روی آنتن رفت و به مناسبت عید غدیر خم به سراغ نجف رفت و به موضوع «طرح توسعه حرم امیر المومین(ع)» پرداخت و با نگاهی متفاوت به حضور ذکر علی (ع) در معماری پرداخت.

ادامه مطلب
خوابگاه‌ ها در سایت دانشگاه متمرکز می‌شوند

منبع : شبکه چهار سیما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + چهارده =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا