اخباراخبار معماری

پیروز حناچی از انتشار نتایج پروژه های مطالعاتی برای شهروندان خبر داد

 “پیروز حناچی” شهردار تهران عنوان کرد
قرار گرفتن متن و نتایج بیش از ۸۰۰ پروژه مطالعاتی پایان یافته در منظر شهروندان

پیروز حناچی” شهردار کلانشهر تهران در حساب توییتر خود از “قرارگیری متن و نتایج بیش از ۸۰۰ پروژه مطالعاتی پایان یافته در منظر شهروندان” خبر داد و وعده ی تکمیل مداوم این اطلاعات را داد. وی همچنین در این توییت، هدف از تلاش های دستگاه تحت امر خود در این زمینه را “آغاز راهی نو برای کسب نظرات نخبگان و پژوهشگران درباره مسائل تهران و چالش های آن” عنوان کرد.
لازم به ذکر است “سامانه پژوهشیار شهرداری تهران” به عنوان یکی از زیرمجموعه های مرکز مطالعات و برنامه ریزی این سازمان به شمار میرود.

این سامانه فعالیت خود را زیر نظر واحد فناوری اطلاعات این مجموعه برای اولین بار از سال ۱۳۸۸ و همزمان با جشنواره سوم پژوهش و نوآوری در حوزه مدیریت شهری آغاز نمود تا به گفته مسئولان وقت این ارگان، آغازگر “تحولی در راه رسیدن به شهر الکترونیک” باشد.
تدابیر مربوط به این فرآیند پس از آن اتخاذ شد که در جای جای برنامه های دولت جهت برقراری ارتباط هرچه فعال تر و ثمربخش تر با بخش خصوصی، از آن به عنوان یک نیاز اساسی برای پیشبرد امور شهروندی و رفاهی یاد میشد اما بسیاری بر این باور بودند که جز برخی بانک های خصوصی، پلیس +۱۰ و دفاتر خدمات الکترونیک شهر، بقیه بخش ها فاصله قابل توجهی با این ایده دارند.

ادامه مطلب
خیابان نادری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 1 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا