آثار معماری ایرانپانته آ اسلامیپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهتهرانرامبد ایلخانیعلیرضا شرافتیکاربریگروه طراحی ارش بعد چهارم فضامجتمع مسکونیمعماراننشید نبیان

مجتمع مسکونی دروس | گروه طراحی ارش

مجتمع مسکونی دروس
معمار: گروه طراحی ارش

موقعیت : ایران، تهران
وضعیت :
ساخته‌شده
مساحت ساخته شده :
۲۵۰۰ متر مربع
مساحت زمین : ۱۰۰۰ متر مربع
کاربری :
مسکونی
تاریخ ساخت : ۲۰۱۲
تیم طراحی معماری : رامبد ایلخانی، علیرضا شرافتى، پانته آ اسلامی، نشید نبیان
کارفرما: گروه NEKSA


مجتمع مسکونی دروس
مجتمع مسکونی دروس

درباره پروژه  مجتمع مسکونی دروس

سدروس در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع با عرض ۲۰ متر و طول ۵۰ متر واقع شده است. این ساختمان در ۱۴ طبقه (۳ طبقه زیرهمکف، همکف و ۱۰ طبقه روی همکف) مشتمل بر ۱۸ واحد مسکونی با مساحت‌های ۲۰۰، ۲۰۸ و ۱۴۳ مترمربعی در طبقات ۱ تا ۷، واحد ۳۷۳ مترمربعی در طبقه ۸ با تراس بدون سقف به مساحت ۴۵ متر مربع، واحد ۳۳۸ مترمربعی در طبقه ۹ با تراس بدون سقف به مساحت ۳۵ مترمربع، واحد طبقه ۱۰ با تراس بدون سقف و واحد دوبلکس ۱۴۶ مترمربعی در طبقه همکف در حال ساخت است.

برج‌باغ رویایی سدروس در منطقه سعادت‌آباد و در خیابان مروارید واقع شده است. لابی مرتفع همراه با طراحی مدرن و نمای بی‌نظیر و ایجاد حیاط سبز اختصاصی در طبقات بالای ساختمان از خصوصیات منحصر به‌فرد این پروژه است. امکانات ورزشی، تفریحی و رفاهی بی‌نظیر، لابی مجلل و وسیع، بام سبز و متریال لوکس و مدرن ترکیبی جذاب و دل‌انگیز را پیش روی مشتریان ما قرار داده است. برج‌باغ سدروس تداعی‌گر شکوه و رفاه همراه با آرامش و آسایش در یک ساختمان مدرن و امروزی است. 

ادامه مطلب
بازار تهران در چهارشنبه های تهران

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سه =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا